מתי כדאי להתחיל חגורת גב להריון?

. . . . . אפריל 27, 2022קטגוריות: מוצרי תינוקות ומתנות לידה

כאב בגב התחתון שנגרם על ידי היריון הוא נפוץ. חגורות אחוריות יכולות לעזור לשחרר אותו. להקת תמיכת היולדות NEOTech Care תומכת באזורי המותניים והבטן. הוא מספק דחיסה ותמיכה לאמהות הרות. לתמיכה נוספת, למוצר זה יש 4 לוחות צד אלסטיים. המוצר הזה אידיאלי לנשים בהריון שסובלות מכאבי גב תחתון. ארבעת לוחות הצד האלסטי שלה מוסיפים דחיסה ותמיכה נוספים.

כדי לוודא שאתה מקבל את החגורה האחורית בגודל הנכון עבור ההריון שלך, למדוד את הבטן שלך מהגב התחתון שלך לפני שאתה קונה. כמו ־ כן, תצטרכו להקציב קצבה לצמיחת הבטן, והדבר נכון במיוחד כשמדובר בגב. בעוד חגורת הריון היא שימושית, היא לא יכולה להחליף תנוחה תומכת. אם אתה חש שלא בנוח עם הרגשת החגורות שלך, כדאי שתשקול להשתמש בסגנון אחר.

נשים הסובלות מכאבי גב יכולות להפיק תועלת מחגורת גב במהלך ההיריון. עיצובו מספק תמיכה לבטן תוך שהוא מאפשר לך לנוע בנוחות רבה יותר. בעוד נשים רבות מסתמכות על חגורות הריון לתמיכה, המפתח הוא לעסוק באופן פעיל הגוף שלך. מגוון פיזיותרפיסטים לבריאות האישה מייעצים לנשים לעסוק בגופן, לא רק למתוח את שריריהן אלא גם לחזק את גבם התחתון.

חגורת בטן היא תמיכה לקיבה שמפחיתה כאבי גב ותומכת בבטן. הם עשויים מבד רך ומתוח שניתן להתאים לבטן הגדלה שלך. והם נוחים ללבוש. חגורת בטן לא רק תגן על הגב התחתון, אלא גם תתמוך בבטן שלך ותקל על כאבי אגן הירכיים. זה יכול למנוע כאב בגב התחתון ולשפר את היציבה. עם זאת, לפני שאתה קונה סד גב להריון, אתה צריך לקחת את המדידות מהגב התחתון שלך.

סד גב לידה יעזור לנשים בהריון לשמור על היציבה שלהן תוך תמיכה במשקל העודף של התינוק הגדל. למרות שזה לא מונע כאבי גב, סד היריון יכול לעזור לתמוך בבטן הגדלה. מרכז הכובד של אישה הרה ישתנה באופן משמעותי, ומשקל עודף יוסיף מתח לגב התחתון ולבטן. עם סד גב, המשקל הנוסף של התינוק יילקח מהגב, מה שהופך את כל הגב והבטן ליותר יציבים.

לפני שרוכשים רצועת תמיכה להריון, חשוב לזכור שרצועת בטן יכולה להיות מגבילה מדי לגוף האישה ההרה. הוא יכול להפחית את זרימת הדם ואת זרימת הדם, כמו גם להגביל את התנועה באזור האגן ולהפחית את מחזור הדם. לכן, אישה הרה צריכה להתייעץ עם הגניקולוג שלה לפני שהיא בוחרת להקת בטן. המוצר הזה יעזור לה להימנע מכאבי גב עתידיים. אז, לקנות אותו עכשיו וליהנות ההריון שלך!

כאשר אתה קונה רצועת תמיכה להיריון, חשוב למדוד את הבטן שלך מהגב התחתון. חשוב לבחור את הגודל הנכון עבור הבטן שלך, כך שתוכל להכיל התינוק הגדל שלך. עליך גם לבדוק את איכות חגורת הגב שלך כדי להבטיח שהיא בטוחה להריון. אתה צריך להבטיח שהחגורה לא תגביל את זרימת הדם לאזור האגן. חגורה שהיא נוחה ולא מגבילה תנועה ושאת יכולה ללבוש בנוחות זה מה שאת רוצה.

אם אתה לא רוצה לבזבז הרבה כסף, להקת תמיכה בבטן היא אפשרות נהדרת. זהו פתרון פשוט וזול לכאבי גב. הוא תומך בבטן, בגב התחתון, באזור האגן ומספק תמיכה. ניתן ללבוש אותו במגוון סגנונות. אם אתה שוקל לקנות חגורת בטן להריון, אל תשכח לעשות קניות. סד גב ליולדות יהפוך את חייך לקלים יותר במהלך ההיריון.

רצועת תמיכה להיריון אינה מחליפה יציבה נכונה. זו אפשרות נהדרת לנשים שחוות כאבי גב במהלך ההיריון, אבל את תמיד צריכה להתייעץ עם הגניקולוג שלך לפני שאת רוכשת להקת תמיכה להיריון. חשוב גם לוודא שסד הגב נוח. בטנה של אישה הרה יכולה לגדול באופן משמעותי במהלך הריונה. המכשיר הזה יכול לעזור להקל על כאבי גב. אבל זו לא אמורה להיות האפשרות היחידה לנשים בהריון.

פרטים נוספים: חגורת גב להריון – tinokotisrael

אולי יעניין אותך גם: