תיק אחרי לידה – תיק לתינוק

. . . . . פברואר 28, 2022קטגוריות: מוצרי תינוקות ומתנות לידה

טיפול אישי יכול להפוך את המסע להרבה יותר קל. רוב בתי החולים מספקים מגוון חיתולים ותחתונים. עם זאת, הורים חדשים רבים מעדיפים לארוז את התחתונים והחולצות שלהם עבור אחיו או אחותו הגדולים של התינוק. ההורים יכולים גם להביא מצלמה קטנה עם לוח מכתבים כדי לצלם תמונות הודעה. אסור להכניס צילומי וידיאו לבית החולים בזמן הלידה או אחרי הלידה. פריטים חשובים אחרים לארוז כוללים מטען טלפון נייד, מזומן לחניה וחטיפים.

תלבושת ללכת הביתה חיונית בעת היציאה מבית החולים. לארוז בגדי לידה ואונזי לתינוק. גם שמיכה וגרביים מומלצים. אולי תצטרך גם סוודר תואם בהתאם למזג האוויר. כובע וזוג כפכפים הם גם תוספות טובות לשקית. בימים הראשונים לאחר לידת התינוק, כדאי שתלבש זוג גרביים וכובע.

מושב מכונית לתינוק הוא חייב להיות לכל הורה. זה חשוב יש המושב מותאם לפני שאתה עוזב. הסר כל בגד חורף מהתינוק לפני ששם אותו או אותה במושב המכונית. ברגע שהתינוק במכונית, תצטרך לשים אותו במושב האחורי ולחגור אותו. עדיף לתרגל את זה בשבועות שלפני הלידה.

קח זוג בגדי לידה אם אתה הולך הביתה. אתה יכול אפילו למצוא אלה תואמים! אתה יכול להביא כרית אהובה וציפית לתינוק שלך. שקול להביא שמיכה לתינוק לישון עליה בלילה. אמנם זה לא הכרחי שאתה מביא פריטים מפוארים, זה יכול להפוך את הנסיעה שלך יותר מהנה. פוחלצים יכולים להפוך את המסע שלך הביתה ליותר מהנה.

מושב מכונית לתינוק נדרש בנוסף למושב מכונית. למרות שרוב בתי החולים יספקו מושב רכב, תצטרך להיות מסוגל להתאים אותו נכון. מושב המכונית יכול לתפוס מקום רב אז תרגול מתאים בשבועות שקדמו למשלוח. חשוב גם לזכור להסיר כל בגד חורף לפני שהוא מכניס את התינוק לרכב.

ספר תינוקות הוא פריט חיוני להורים חדשים. טביעות הרגליים של התינוק והימים הראשונים יהיו חרוטים בספר. כדי לעזור לאם ולשותפה לצלם את התינוק, זמינה גם גרסה דיגיטלית של ספר זה. אתה יכול גם לארוז תרמיל ליולדות לתינוק שלך אחרי הלידה. זה יכול להיות קטן יותר משקית רגילה, אבל זה עדיין שימושי גם לך וגם לתינוק. אתה יכול לסחוב אותו לכל מקום שתרצה ברגע שיש לך את הנכון.

אתה גם יכול לארוז תלבושת ללכת הביתה להגעה החדשה שלך. הוא אמור להכיל כובע, גרביים וכפפות של תינוק. תצטרך מעיל חם אם מזג האוויר קר. בגדי תינוק נוחים אמורים להיות מתאימים בקלות. אם אתה עוזב את בית החולים, לוודא לארוז את הבגדים שלך. אתה אפילו יכול להביא את השמיכה של התינוק.

אתה גם צריך לארוז תלבושת נסיעה לתינוק שלך. התלבושת החדשה של התינוק שלך צריכה להתאים הגודל והמשקל של התינוק. בדרך כלל, תינוק בן יומו יהיה קצת יותר קטן ממה שציפית, אז תצטרך לארוז שתי תלבושות. אפשר גם לארוז זוג מגפי חורף או כפפות. אם אתה עוזב את בית החולים, תצטרך להביא זוג נעליים נוסף לתינוק.

בנוסף לתלבושת לתינוק שלך, אתה צריך לארוז זוג מגפיים לתינוק שלך. הם נהדרים לדרך ויכולים לעזור לך לשמור על התינוק שלך חם. אם מזג האוויר קר, אתה יכול לארוז תלבושת חמה למשפחה שלך. אם אתה נוסע במכונית, אתה יכול גם להביא שמיכת עטיפה. לחלופין, אתה יכול גם לקחת שמיכה בשקית נסיעות.

פרטים נוספים: תיק לתינוק לאחר לידה

אולי יעניין אותך גם: