כיצד לבחור את הריפוד הנכון לעגלת התינוק שלך

. . . . . מרץ 8, 2022קטגוריות: מוצרי תינוקות ומתנות לידה

הסוג הנפוץ ביותר של ריפוד עגלות הוא עור. למרות שעור יכול להיות נוח מאוד, בדים סינתטיים יכולים להיות נוטים מאוד לקרוע או להיפגע מאור השמש. למרבה המזל, החומרים הסינתטיים של היום הם הרבה יותר עמידים. כך קל יותר לנקות ולשמור על העגלה. בלי קשר לסוג הבד שתבחר, בכל אופן, תוכל למצוא אחד שמתאים לסגנון ולאישיות של ילדך.

אמבטיית מושב עגלות הן אפשרויות נהדרות לאמהות אשר מודאגות לגבי הבטיחות של התינוק שלהן. האמבטיות האלה עשויות מכותנה אורגנית ויש להן פתחים שיאפשרו לכם להסיר בקלות את רצועות הבטיחות. קל להתקין אותם ולהסיר אותם. אתה יכול גם למצוא שומרי גלגל שימנעו מהעגלה שלך לחלום. הם אומנם אינם תחליף לטיפול בד הולם, אך הם יכולים להקל על ניקוי המושב ולמנוע מילדך לקבל כתם מגעיל.

קל להתקין ולהסיר ספינרים של מושבי עגלת ילדים. הם מעוצבים כך שיתאימו לעגלות קלות סטנדרטיות. הם מגנים על המושב מפני לכלוך ומכסים את היחידה התחתונה. חלק ממושבי העגלה מגיעים גם עם ברדסים וגשמי גשם. ניתן להשתמש בהם בזמן הנסיעה. מספר דגמים כוללים שומרי גלגלים, מתאם וכיסויי גשם, אשר יכולים לעזור לשמור על ניקיון העגלה בזמן הנסיעה. כדי למנוע מהעגלה להתלכלך יותר מדי, ניתן להשתמש בספינה.

מגן מושב עגלת ילדים הוא ספינה נשלפת. מגן מושב עגלת ילדים מונע מהעגלה להתלכלך. קל גם לשנות את הספינה כדי למנוע לכלוך על הבד. ספינה דורשת קצת תחזוקה נוספת, כך כמה אמהות לא להשתמש בו. הם פשוט משתמשים בניקוי בדים כדי לנקות את המושב. האמבטיות האלה הן השקעה נהדרת. והם מאוד זולים.

ניתן גם לבחור בין שני סוגים שונים של ריפוד לעגלה. עגלות אלה עשויות בדרך כלל מ 100% בד כותנה. יש להם גם אמבטיות ישיבה ניתנות להסרה הניתנות לניקוי. הם צריכים להיות מרופדים עם כרית ומרופדים. יש בדים עמידים יותר מאחרים, אז אתה צריך לוודא שהבד עמיד. חופה היא אפשרות מצוינת להגן על החלק העליון של העגלה, במיוחד אם היא אינה עמידה במים.

אתה יכול גם לקנות סירות ישיבה לעגלה שלך. ניתן להסיר את האמבטיות. ניתן לנקות בקלות את האמבטיות עם בד או ספוג. לחלופין, אתה יכול לבחור ספינר מושב עשוי מעור. אתה יכול גם לבחור תרסיס ניקוי בד אם אתה לא רוצה לבזבז על סירת מושב. אתה צריך לטפל היטב בספינה שלך אם אתה מחליט להשתמש בה.

סירת מושבים היא אופציה טובה לעגלה, אך תוכל גם לקנות סירת מושב שתגן על רגליו של ילדך. זה יגן על תחתית העגלה מפני לכלוך וזבל. זה ידרוש טיפול נוסף ולא צריך לשמש בכל יום. חלק מהאמהות מעדיפות לא להשתמש בספינת ישיבה ופשוט לנקות אותה עם מנקה אריגים. יהיה קשה להסיר כתמים, אבל אם תפעל לפי הוראות היצרן, תהיה בטוח.

אם ברצונך להימנע מלשנות את סירת המושב כל כמה חודשים, תוכל לרכוש אחד עמיד למים לעגלה. סירת המושב תגן עליו מפני לכלוך והריסות אחרות. זה גם יגן על הבד מכל דליפה. רכישת ספינה תחסוך לך זמן וכסף. אם אתה מחליט לקנות ספינה, לוודא לקרוא את ההוראות בחלק האחורי של הפנקס.

כמה עגלות יכולות לבוא עם סירת מושב שמכסה את החלק התחתון של המושב. סירת מושב תגן על המושב מפני לכלוך ועפר. יתרה מזו, הדבר ימנע מילדך לנעול נעליים מאובקות על המושב. סירת מושב מאפשרת לך להגן על כל העגלה שלך עם בד אחד. אתה יכול לבחור אחד עם צבעים וחומרים תואמים.

פרטים נוספים באתר: www.littleb.co.il

אולי יעניין אותך גם: